Міністерство освіти і науки України
Ржищівський індустріально-пеадгогічний технікум
Погоджено |
Затверджую |
||||
Педагогічною радою РІПТ |
Директор РІПТ |
||||
Протокол №1
|
___________А.Ю. Перегонцев |
||||
30 серпня 2016 року |
|
||||
|
|
|
|
|
«_____»____________2016р. |
ПОЛОЖЕННЯ
про атестацію навчальних кабінетів та лабораторій
Ржищівського індустріально-пеадгогічного технікуму
м. Ржищів
2016
- про проведення атестації навчальних кабінетів та лабораторій, в якому затверджуються графік проведення атестації та склад атестаційної комісії;
- про результати проведеної атестації навчальних кабінетів та лабораторій.
2.Повноваження атестаційної комісії з атестації навчальних кабінетів
(лабораторій)
Атестаційна комісія повноважна:
* здійснювати огляд та ретельний аналіз наявного в кабінеті (лабораторії) матеріально-технічного і навчально-методичного забезпечення;
* порівнювати наявну в кабінеті (лабораторії) матеріально-технічне і навчально-методичне забезпечення з Типовими вимогами до забезпечення та обладнання відповідних кабінетів (лабораторій) (якщо такі передбачені МОН України), з ліцензійними вимогами до спеціальностей;
* аналізувати відповідність НМКД до навчальних планів, методичних рекомендацій до організації та проведення навчальних занять, організації самостійної роботи студентів тощо;
* оглядати ТЗН, обладнання, меблі щодо їх справності та ефективного використання;
* здійснювати аналіз документації кабінету;
* оцінювати роботу завідувача, лаборанта/секретаря кабінету (лабораторії); атестувати кабінет (лабораторію) у відповідності до зазначених критеріїв у П.3 даного Положення;
* здійснювати аналіз динаміки змін у роботі кабінету (лабораторії) у порівнянні з результатами попередньої атестації; вкладу кожного викладача кабінету в його наповнення;
* надавати рекомендації щодо подальшої роботи кабінету (лабораторії), виправлення недоліків, виявлених в процесі атестації;
* кожен член атестаційної комісії може висловлювати особливу думку щодо певних аспектів роботи кабінету (лабораторії) або його (її) працівників, яка може бути занесена в атестаційний лист кабінету (лабораторії).
3. Критерії оцінки атестації навчальних кабінетів та лабораторій
- методичної;
- навчальної;
- довідкової;
- художньої.
7.Наявність матеріалів вивчення перспективного педагогічного досвіду, методичних розробок тощо.
8.Естетичний вигляд кабінету, зручність і доцільність розміщення меблів і обладнання.
9.Організація робочого місця викладача.
10.Забезпечення дотримання вимог охорони праці та безпеки життєдіяльності.
11.Стан збереження меблів та робочих місць студентів.
12.Забезпечення ТЗН, спеціальним обладнанням, приладами.
13.Наявність «Журналу реєстрації інструктажів з охорони праці та безпеки життєдіяльності» в спеціалізованих кабінетах (лабораторіях) згідно з чинним законодавством.
14.Наявність планової документації та облікових журналів лаборанта/секретаря навчального кабінету (лабораторії).
Навчальний кабінет
(лабораторія)__________________________________________
Прізвище, ім'я, по батькові зав. кабінетом_________________________________
Рік та результати попередньої атестації___________________________________
Таблиця оцінювання результатів атестації кабінету/лабораторії
|
№п/п |
|
|
Критерії оцінки |
|
|
+/- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1 |
|
|
Наявність «Паспорта навчального кабінету (лабораторії)» та переліку необхідного матеріально-технічного, навчально-методичного забезпечення кабінету (лабораторії) (НМКД, ТЗН, обладнання, приладів, матеріалів тощо) |
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
2 |
|
|
Наявність «Перспективного плану розвитку кабінету (лабораторії)» |
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
Наявність нормативно-правових документів, пов’язаних з роботою кабінету |
|
|
|
|
|||
|
|
(лабораторії) |
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
4 |
|
|
Наявність систематизованих НМКД, які містять: |
|
|
|
|
|||
|
|
Ø |
діючі навчальні та робочі навчальні програми, |
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
Ø лекції, |
|
|
|
|
||
|
|
|
|
Ø методичні рекомендації до семінарських, практичних та |
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
лабораторних робіт (згідно з навчальними планами), |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ø інструкції для проведення лабораторних та практичних робіт, |
|
|
|
|
||
|
|
|
|
Ø матеріали для контролю знань студентів, |
|
|
|
|
||
|
|
|
|
Ø роздавальний матеріал, |
|
|
|
|
||
|
|
|
|
Ø дидактичні матеріали для використання ТЗН (тести, презентації, |
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
відео- та аудіо матеріали тощо) |
|
|
|
|
|
5 |
|
|
Наявність прикладних комп’ютерних програм (у відповідності до |
|
|
|
|
|||
|
|
спеціалізації кабінету (лабораторії) |
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
6 |
|
|
Наявність раціонально впорядкованої літератури: |
|
|
|
|
|||
|
- |
методичної; |
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
- |
навчальної; |
|
|
|
|
||
|
|
|
- |
довідкової; |
|
|
|
|
||
|
|
|
- |
художньої |
|
|
|
|
||
7 |
|
|
Наявність матеріалів вивчення перспективного педагогічного досвіду, |
|
|
|
|
|||
|
|
методичних розробок тощо |
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
8 |
|
|
Естетичний вигляд кабінету, (лабораторії) зручність і доцільність |
|
|
|
|
|||
|
|
розміщення меблів і обладнання |
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
9 |
|
|
Організація робочого місця викладача |
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
10 |
|
|
Забезпечення дотримання вимог охорони праці та безпеки життєдіяльності |
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
11 |
|
|
Наявність «Журналу реєстрації інструктажів з охорони праці та безпеки |
|
|
|
|
|||
|
|
життєдіяльності» в спеціалізованих кабінетах (лабораторіях) згідно з |
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
чинним законодавством |
|
|
|
|
||
12 |
|
|
Наявність планової документації та облікових журналів лаборанта/секретаря |
|
|
|
|
|||
|
|
навчального кабінету (лабораторії) |
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
13 |
|
|
Динаміка змін у роботі кабінету/лабораторії у порівнянні з результатами |
|
|
|
|
|||
|
|
попередньої атестації |
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
Оцінка рівня (загальний бал): _______________
Результат атестації:____________________________________________________________
(кабінет атестований/неатестований)
Рекомендації:
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
Голова атестаційної комісії
Заступник голови атестаційної комісії Члени комісії:
___________________________
(підпис)
_________________________
(підпис)
________________________
(підпис)
________________________
(підпис)
П.І.Б
П.І.Б
П.І.Б П.І.Б